Kuluttajakaupan osto- ja toimitusehdot
Jälleenmyyjiä koskee Bella Luna Oy:n ja jälleenmyyjän keskinäinen sopimus.

Yleistä

Seuraavat ehdot ovat voimassa, kun ostat Bella Luna verkkokaupan kautta.

Sopimus tehdään sinun ja Bella Luna Oy:n , 0626766-2, välillä, Heikinpolvenkatu 1, 37150 Nokia. Bella Luna noudattaa kuluttajansuojalaissa säädettyjä suosituksia. Ostamalla ja tilaamalla Bella Luna nettikaupasta hyväksyt ehtomme.

Kaikkiin hintoihin sisältyy ALV 24%. Bella Luna pidättää oikeuden korjata virheellisiä hintoja. Kirjoitusvirheitä saattaa esiintyä.

Tilauksen tehtyään asiakas hyväksyy tilaus- ja toimitusehdot, tuotteen ominaisuudet, voimassa olleet tarjoukset ja toimitusajat. Molemmat osapuolet ovat sitoutuneet noudattamaan sopimushetkellä voimassa olevia tilaus -ja sopimusehtoja kaikilta osin.

Varaamme oikeuden kirjoitusvirheisiin, värien poikkeavuuksiin studiossa ja luonnossa, virheellisiin tuotekuvauksiin, loppuunmyyntiin sekä ylivoimaisiin esteisiin. Bella Luna pidättää oikeuden valikoimamuutoksiin, virheellisiin varastonsaldoihin sekä loppuunmyytyihin tuotteisiin. Teemme kaikkemme, jotta tuotekuvat vastaisivat mahdollisimman hyvin todellisia tuotteita ja niiden sävyjä. Emme kuitenkaan voi taata, että kuvien esillepano on todenmukainen kaikilla näyttöasetuksilla.

Jos olet alle 18-vuotias, tarvitset huoltajan hyväksynnän tilauksen tekemiseen.

Bella Luna Oy pidättää oikeuden perua tilaus epäillessään petosta. Kaikki petosepäilyt ilmoitetaan poliisille.

Me Bella Lunalla pidämme huolta yksityisyydestäsi, kun käytät palveluitamme, eikä niitä jaeta kolmansille osapuolille.

Hinnat

Verkkokaupassa tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %

Tuotteiden hinnat eivät sisällä kuljetusta.

Kuljetusmaksu määritellään verkkokaupan kassalla tuotteiden kokonasimäärän ja toimitustavan perusteella.

Maksu kalusteille ulko-ovelle toimitettuna on 25 euroa ja lisäpalvelu sisäänkannettuna 50 euroa.
Mikäli asiakas ei ota vastaan tilaamaansa lähetystä, veloitamme 45 euroa.

Tuotteiden hinnat voivat vaihdella esimerkiksi kampanjoiden myötä. Tilaus käsitellään aina tilaushetkellä voimassa olevien hintojen mukaan.

Toimitusehdot


Toimitusaika keskimäärin 1-3 arkipäivää!

Toimitusmaksu riippuu aina tilattavasta tuotteesta, sekä lisäpalvelusta, kuten kotiinkannosta.

Normaalisti tavara toimitetaan ensimmäiselle ulko-ovelle, ellei sisäänkannosta ole sovittu. Huom! Kerrostalossa tuote tuodaan kerrostalon ulko-ovelle (ala-ovelle).

Kun olet tehnyt tilauksen Bella Luna -verkkokaupassa, saat tilausvahvistuksen siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka olet ilmoittanut tilauksen yhteydessä. Tarkistathan ystävällisesti, että tilausvahvistuksen tiedot ovat oikein. Jos huomaat tilausvahvistuksessa virheen, ota viipymättä yhteyttä asiakaspalveluun asiakaspalvelu@bellaluna.fi.

Tilatut tuotteet toimitetaan DB Schenkerin kuljetuspalvelulla asiakkaan kotiosoitteeseen, palveluvaihtoehtoina on kuljetus kotiovelle tai lisämaksusta sisäänkannettuna.

Kuluttajakaupan mukaisesti Bella Luna on vastuussa tavarasta niin kauan kunnes se on saapunut asiakkaalle. Tilaaja on velvollinen ilmoittamaan osoitetiedot tarkasti, osoitemuutokset eivät ole mahdollisia sen jälkeen kun tavara on lähtenyt Bella Lunalta.

Tilattaessa useamman tuotteen kerralla saattavat ne saapua erikseen toimitettuina.

Tuotteen luovutushetkellä asiakkaan tulee tarkastaa paketin ulkonäkö! Jos jo pakettia vastaanottaessa huomaat, että tilauksesi on vahingoittunut kuljetuksen aikana, tarkasta välittömästi kuljettajan kanssa, onko kolhu aiheuttanut tuotteelle vahinkoa. Tee virheestä merkintä rahtikirjaan kuljettajan läsnäollessa. Ilmoita myös välittömästi vauriosta verkkokauppamme asiakaspalveluun asiakaspalvelu@bellaluna.fi, äläkä kasaa tuotetta ennen tätä.

Mikäli asiakas on jo vastaanottanut vahingoittuneen tuotteen, mutta laiminlyönyt velvollisuuden raportoida siitä ohjeiden mukaisesti viikon kuluessa, epäselvissä tapauksissa voi tämä koitua asiakkaan tappioksi.

Palautukset

Palauttaessa tuotetta ota yhteyttä Bella Lunan asiakaspalveluun asiakaspalvelu@bellaluna.fi. Asiakaspalvelu antaa ohjeet tuotteen oikeanlaiseen palautukseen riippuen palautettavan tavaran määrästä ja koosta.

Palautuksen yhteyteen tulee liittää yhteystiedot, tilausnumero ja tarvittavat lisätiedot.

Mikäli tuote häviää tai vahingoittuu palautuksen yhteydessä on siitä vastuussa asiakas tai kuljetusliike.

Palautuskulu ovelta noudettuna 25 € ja sisältä kannettuna (lisäpalvelu) 50 €).

Palauttaessa tuote tulee olla täysin myyntikuntoinen ja pakattuna alkuperäispakkaukseen.

Suurikokoiset paketit kuljetusliike noutaa asiakkaan luota.

Alle 6 kg paketit voidaan viedä lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen palautuskuljetusta varten.

Rahat palautetaan asiakkaalle maksutavan mukaisesti 14 vuorokauden kuluttua siitä, kun tavara on saapunut takaisin varastollemme, mikäli se on palautettu ehtojen mukaisesti (myyntikuntoisena ja alkuperäispakkauksessaan)

Lisäpalvelua (kuten sisäänkantoa) ei hyvitetä palautuksen yhteydessä.

Toimitusmaksu hyvitetään vain, jos koko tilaus palautetaan.

Säilytä aina palautuksesta saamasi kuitti! Palautus on asiakkaan vastuulla niin kauan, kunnes se on saapunut varastollemme. Kuitti on aina tosite siitä, että olet palauttanut tuotteen.

Kuluttajalla on 14 päivää aikaa palauttaa käyttämätön tuote, alkaen tilauksen vastaanotto hetkestä. Käyttöönotto katsotaan ostopäätökseksi.

Palautuksen hyväksymisen ehdot: 

•Tuotteen on oltava käyttämätön ja uudenveroinen. Jos tuotteessa on merkkejä käytöstä, palautusta ei hyväksytä.

•Huolehdithan tuotteita käsitellessäsi, ettei niihin tartu eläinten karvoja. Mikäli tuotteessa on eläinten karvoja/pölyä, emme voi ottaa tuotetta enää vastaan.

•Tuote ei saa olla vahingoittunut. Pakkaa tuote huolellisesti kuljetuksen ajaksi.

Jos palautettu tuote ei täytä ylläolevia ehtoja, lähetämme tuotteen takaisin sinulle ja veloitamme toimitus- ja palautusmaksun.

Reklamaatio

Mikäli tuotteessa ilmenee virhe, ota aikailematta yhteys sivuiltamme löytyvän reklamaatio yhteydenottolomakkeen kautta. Liitä kuvat mukaan.

1.Reklamaatiot tulee tehdä kirjallisena, sekä toimittaa liittenä kuvat reklamaatiota koskevasta virheestä.

2.Tuotteillamme on normaali kuluttajansuojalain mukainen takuu.

3.Takuu ei koske väärinkäytöstä aiheutuneita vaurioita.

4.Takuu ei koske asiakkaan huolimattomuudesta johtuvia vahinkoja.

5.Takuu ei koske ymmärtämättömyydestä tuotteen kasaamiseen liittyvissä tapauksissa.

6.Takuun piiriin ei kuulu myöskään, jos kysymyksessä on tuote, joiden yhteydessä mainitaan tuotteen ominaisuuksiin kuuluvan kuluneen näköinen viimeistely tai erikseen mainitut muut poikkeavat asiat.

Jokainen rekalmaatio käsitellään tapauskohtaisesti. 

Maksuehdot

Käytämme Klarna Checkoutia

Katso Klarnan palveluehdot täältä

Klarnan maksutavat

Yhdessä Klarna Bank AB:n (julk.) kanssa (päätoimipaikan osoite Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi) tarjoamme seuraavia maksutapoja, joissa maksu tehdään suoraan Klarnalle:

  • Lasku: maksuaika on 14 vuorokautta tuotteiden toimituksesta. Klarna-laskun ehdot ovat saatavilla täällä .
  • Joustava erämaksu: voit maksaa ostoksesi joustavasti kuukausierissä, joiden suuruus on vähintään 1/100 velan määrästä (kuitenkin aina vähintään 5,00 EUR mukaan lukien korko jäljellä olevalle velalle).
  • Kiinteä erämaksu: voit valita kassalla eri kuukausierävaihtoehdoista. Erät pienenevät kuukausittain sitä mukaa, kun maksamatta oleva luottosumma pienenee.
  • Kampanjalasku: jos oston yhteydessä on tarjottu mahdollisuutta pidennettyyn 1–3 kuukauden maksuaikaan aloitusmaksua vastaan (esim. “Osta nyt, maksa helmikuussa”), voit maksaa ostokset kampanjalaskun ehtojen mukaisesti.
  • Joustavan erämaksun, kiinteän erämaksun ja kampanjalaskun ehdot löydät täältä ja vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot täältä .

Löydät lisätietoa Klarnasta täältä ja Klarnan käyttöehdot täältä . Klarna käsittelee henkilötietojasi soveltuvan lainsäädännön ja Klarnan tietosuojaselosteen mukaisesti.